Swoją ścieżkę kariery naukowej rozpocząłem na Politechnice Wrocławskiej studiując Teleinformatyczne Sieci Mobilne na Wydziale Elektroniki i Telekomunikacji. Ukończyłem pełny tok studiów otrzymując tytuł magistra inżyniera. Przez kilka pierwszych lat życia po studiach próbowałem znaleźć przestrzeń do świadomego rozwoju. Po kilku stycznościach z pracą etatową, która nie była ani wynagradzająca, ani rozwijająca – podjąłem świadomą decyzję – chcę być panem własnego losu i czasu.
Pierwsza styczność z marketingiem sieciowym
W 2010 roku dostałem telefon. Tajemniczy jegomość przedstawił mi pokrótce ofertę na biznes. Z początku wydawało mi się to wszystko podejrzaną akwizycją i stwierdziłem, że nie będę do tego tematu przykładał ręki. Po kilku dniach analiz i zapoznawania się z tematem koncepcji działania marketingu sieciowego podjąłem decyzję o dołączeniu do zespołu – skoro ludzie i tak kupują towary, to dlaczego nie mieliby je kupować we własnym sklepie internetowym, kiedykolwiek będą mieć na to ochotę? I od tego się wszystko zaczęło...
Celebracja sukcesów i zdefiniowanie celów
Już w ciągu pół roku od startu działań osiągnąłem tytuł dyrektorski i zarobki na poziomie 4.500 PLN miesięcznie. Dalszy rozwój umożliwił mi m.in. odebranie Mercedesa klasy C (w 2012 r.) oraz uzyskanie najwyżej pozycji w II planie marketingu firmy FM Group. Następnie, meandry kariery pokierowały mnie do firmy Lou Pre w której również osiągnąłem niebagatelne sukcesy – uzyskując najwyższą pozycję w firmie w ciągu 36 dni od startu. Od 2016 roku współpracuję z firmą S'ouvre.
Gdzie jestem dziś?
Wraz z całym moim zespołem zbudowaliśmy organizację prawie 200 000 Partnerów/Klientów. Ale nie zatrzymuję się chociażby na moment. Naszym wspólnym celem jest dalsza ekspansja firmy S'ouvre na rynki zagraniczne. Planujemy stać się europejskim liderem.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok